Sunday, July 3, 2011

Rindu Padamu

Kenapa tiba-tiba aku terbayang anak2ku.Terutama yang seorangni Hazim.YaAllah kau sembuhlah anakku ini.Permudahkan semua urusanya.aku sedih tgk keadaan ye..tiba-tiba air mata ni menitis.....
Sesekali aku tertekan kenapa semua orang susah nak faham.Anak aku sakit lah.Tegok gambar memang lah nampak macm budak normal je.tp yang nyata dia anak istimewa la.serba kekurangan sebenar ya.haya orang yang ada anak istimewa sahaja yang tahu macam mana nak uruskan ya.Dia tak tahu apa pun yg dia tahu hanya menangis-menangis dan terus menangis.Aku bersyukur jiran2 ku memahami anakku sakit.Ada juga jiran yg memang simpati dengan anakku ini sanggup lakukan solat hajat untuk anakku.Bayangkan di tengah malam yg sunyi sepi...haya kedengaran bunyi cengkerik sahaja.orang lain nyenyak tidor dibuai mimpi yang indah2.Aku dan anakku masih belum tidur. melayan kerenah anakku ini.Ada juga hari yang dia akan menangis tampa sebab...aku bagi dia susu tak mahu,cek perut tkt kembung tak juga,di dodoi dlm buai pun tak nak,di dukung pun tak jadi juga masih menangis.pernah juga  kami menangis bersama.aku dah tak tahu nak buat apa.Haya mulut ini tak berhenti berdoa sembuhlah anakku ini Ya Allah.

4 comments:

Rosmi Zamzuri Rusly said...

Janganlah berputus asa
Kerana Allah bersamamu

Insha Allah.. Insha Allah
Insha Allah
Ada jalan Nya

Rosmi Zamzuri Rusly said...

rosmizamzuri.blogspot.com

ifa said...

Allah tahu segala-galanya...yang terbaik untukmu...DIA yang merencanakannya..DIA jg yang memberikan rahmat disebaliknya....kerana DIA tahu ketabahanmu...

waza said...

Allah memberi ujian kpd sesorang manusia itu krn dia tahu manusia itu tabah dan dpt melaluinya dgn redha.Bykkan berdoa dan dan beristikhorah dlm membuat sebarang keputusan..insyaallah, ketenangan akan dtg bertamu dlm diri kita.Apa yg puan alami telah dan sedang akak lalui sejak 18 tahun yg lalu.Memiliki 3 orang ank istimewa (CP) bukanlah sesuatu yg mudah....hanya kekuatan dan ketabahanlah yg menjadi pengubat segalanya.Dan untuk mendapat kekuatan kita perlu cari dik..kuatkan semangatmu...