Wednesday, March 20, 2013

Hati Berkata - kata

Aku ingin selalu menulis disini....blog ini terhasil kerana angel kesayanganku...
tapi aku tak berkesempatan untuk berada disini.Kenapa aku cemburu tengok anak- anak yang sama dengan anakku.Aku tak dapat nak buat sama macam ibu- ibu mereka.YaAllah berikanlah aku kekuatan utk menjaga anugerah mu ini.....Aku harus kuat semangat walau apapun aku harus berjuang utk anak syurga ini..........
YaAllah aku bermohon padamu berikanlah aku kekuatan utk menempuh segala dugaan mu ini....Kau permudahkanlah semua urusanku.Amin.............

1 comment:

Unknown said...

Hello Blogger!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)