Thursday, July 28, 2011

Lagi kisah anakku ini..

Bulan ni byk btl temunjanji Hazim dgn doktor....dah jadi rumah kedua  rasa ye.Baru- baru ni 13/07/2011 Hazim cucuk botox.Kangkang dia makin sempit susah nak pakaikan pampers kat dia.Sebelum cucuk botox hari yg sama ada temujanji dgn orto nak cek kaki dia dah panjang sebelah.Aku pun tak perasan kenapalah blh jadi macam tu.Tulah aku rasa aku ni cuai ke tak perasan kaki dia blh jadi mcmtu.Bila difikirkan blk tertekan menyalahkan diri sendiri.Tapi aku kena terima anakku tak normal mcm kanak-kanak lain.Untuk tahu macam mana kaki dia doktor suruh x-ray.Lepastu memang nampak terang-terang kaki dia terkeluar dari cawang paha dia.YaAllah menangis aku...patutla dia menangis..mungkin sebab inikah dia menangggung kesakitan.Doktor tranfer pergi HKL.Kata ya perlu lakukan operation untuk kaki dia.Hari ini 27/07/2011 pergilah kami ke HKL yang sesak dengan orang.Sampai dekat HKL terus pergi dekat pead klinik.Tertekan lagi aku harini. Doktor bagi tahu perlu buat operation untuk Hazim.Tapi banyak ya cadangan yang di berikan.aku pula naik serabut.yang mana nak pilih ni.Doktor bagi masa 6 minggu untuk berfikir.YaAllah kau permudahkan lah semua perjalanan anakku ini.YaAllah berikanlah yang terbaik untuk anakku.

No comments: